La reina Sofía lo lava con lejía

Llegeixo amb sorpresa la següent informació al diari ARA (que hauria de canviar el nom pel d’ARA fliparàs):

La reina Sofia s’ha tornat a convertir en reclam publicitari després que fa tres anys Ryanair la fes servir per anunciar els seus vols ‘low cost’, segons explica el lloc web Vanitatis. Concretament, l’anunci diu “Ashley Madison, una companyia de contactes que ofereix una alternativa als que no estan satisfets amb la seva vida sentimental, no ha dubtat a crear un anunci amb la imatge de la monarca abraçada a un atractiu jove sota l’eslògan ‘Ja no tens per què passar la nit sola'”.

L’anunci, que es va publicar a ‘El Jueves’ entre d’altres mitjans, estira la polèmica creada pel llibre de Pilar Eyre ‘La solitud de la reina’. Segons ‘Vanitatis.com’, “la periodista feia al·lusió a les presumptes infidelitats del rei Joan Carles amb “una dissenyadora mallorquina”, “una vedet”, “una estrella del ‘destape’ d’impressionants ulls verds”, “una actriu joveneta”, i així fins a “més de 1.500”. Per això, Ashley Madison proposa a la reina “que ara sigui ella la que gaudeix de qui passa la nit amb ella”. “No és la primera vegada que la web, present en 14 països i instal·lada a Espanya des de fa uns mesos, recorre a infidelitats reials i cares conegudes per publicitar els seus serveis”. Fa només uns mesos es va atrevir a penjar un cartell de grans dimensions a la Gran Via madrilenya. En aquest, apareixien les imatges de Joan Carles I, Bill Clinton i Carles d’Anglaterra sota el lema “Què tenen aquestes reialeses en comú? Haurien d’haver utilitzat Ashley Madison”.

En resum, la reina Sofia serveix de reclam publicitari per anunciar una empresa que ofereix la possibilitat de posar banyes a la teva parella. Disculpeu, m’estic marejant……………………………………. Bufgh”@@33^^^ghtssisxvcjee…………. Uf, ja està. Quin mal moment.

Si l’anunci està a adreçat a les dones potser té un sentit (el paio de la foto no és en Kiko Rivera) però, en cas contrari, la pregunta és: havia de ser la Reina Sofia? Hi ha homes que la tinguin com alternativa onírica a la seva parella? Els publicistes d’aquesta empresa de Fast Food Posabanyes creuen que Madame Borbón pot provocar que els homes s’abraonin sobre el telèfon per contactar amb els seus serveis?

Si la resposta a totes aquestes preguntes és sí, envia un SMS a matí.sí i, al menys, el rebrà l’Ariadna Oltra i haurà millorat l’estètica de la teva visió anterior.

Si la resposta és no, és que encara creus que la publicitat segueix sent un lloc on és present la creativitat i l’anunci ha estat una relliscada.

Però de la informació del diari hi ha una altra cosa que m’ha impactat: el rei ha posat les banyes a la seva dona més de 1500 vegades? Si és així, quina excusa ofereix?

Rei: Mira, Sofía. Es que se me ha hecho tarde en el despacho… Y después… el tráfico… (nota: tot això amb veu de Borbón).

Reina: ¿El despacho? ¡Tu despacho está aquí en la Zarzuela!

Rei: Sí, pero ya sabes cómo se pone la escalera a veces…

Reina: ¿Sabes qué? Hoy duermes en el sofá.

Rei: ¿En el sofá? ¿En cuál de los trescientos?

Tanmateix, encara vull plantejar una pregunta més inquietant: ¿dins d’aquestes 1500 infidelitats estan comptades les que van patir el Tejero i el Milans del Bosch el 23F? Si la resposta és si… (aquest acudit ja l’he fet abans, oi?).

Acabo amb una petita reflexió: recordeu aquella versió apòcrifa de l’himne d’Espanya? La reina Sofía lo lava con lejía. És el que possiblement fa amb algun que altre record.

Àlex

Quant a

Si aquest bloc t'agrada el pots recomanar als teus amics... i si no t'agrada, fes-ho amb els teus enemics.

Arxivat a Cultura i Societat
One comment on “La reina Sofía lo lava con lejía
  1. Oriol López ha dit:

    Trobo una mica desencertada la campanya d’aquesta empresa de serveis de “companyia”. No sé quin resultat els donarà…

Els comentaris estan tancats.

%d bloggers like this: