Quanta raó té el senyor Querol. Els mapes de TV3 haurien d’incloure Espanya. I no tan sols Espanya, també les Açores pel seu valor simbòlic (i no ho dic pel famós anticicló). Si se’m permet una proposta, ara que el PP ha vingut a salvar les nostres institucions, jo també destacaria sempre el temps que fa a l’illot de Perejil. Que estigui deshabitat no vol dir que els catalans no tinguem ganes d’estiuejar a aquell indret tan histèric, vull dir, històric.
M’encanta aquesta política peperiana de recordar-nos als nostres veïns. Una bona via pot ser la meteorologia. Perquè, a mi particularment, m’agrada saber quin temps farà… no ho sé… a Quintanilla de Onésimo, el poble on va néixer l’insigne, l’ínclit, l’infravalorat José María Aznar. De fet, també m’agradaria que els sols dels mapes que anuncien bon temps portin un bigoti, en homenatge al personatge que va canviar la història d’Espanya d’una manera tan decisiva.
D’altra banda, crec que una bona idea pels Tomàs Molina de torn seria posar sempre molts núvols a sobre de Catalunya. Que es fotin aquests separatistes, que no surtin mai de casa, que estalviïn molt per poder pagar més impostos. Pacte fiscal? Què collons! La borrasca eterna!
Això sí, tinc la impressió que cada vegada que sentim declaracions de principis com aquestes, el que en realitat ens agradaria veure a TV3 és un mapa del temps com el que ofereixo a continuació:
Abans els pepers es queixaven que als mapes del temps de TV3 apareguessin les Illes i el País Valencià, deien que allò era un exemple de l’imperialisme català o pancatalanisme, però ara volen que al mapa del temps s’inclogui Espanya, ara, però, em pregunto si el volen incloent València i les Illes?. No deixem que el PP converteixi TV3 en una mena de Telemadrid o Canal 9.
No ho entenc. Els peperos estan patint un atac agut d’esquizofrènia, d’histèria i de mania persecutòria tots al’hora. Vegem, si aquests desgraciats, perdó volia dir desagraïts, volen que els donem el temps meteorològic, em parteixo de riure només d’imaginar-me els televidents de l’altiplà amb un diccionari a la mà, perquè si es queixen que parlem com els polacs, doncs donem-los per la menjadora i a lo millor, fins i tot aprenen el català…..que és demanar molt.
Els del PP deuen tenen por que mirant el mapa del temps de TV3 se’ns oblidi que encara som súbdits espanyols…