Bones festes

L’espelma d’aquest any està esgotant les últimes gotes de cera, i en poc temps tindrem altra matinada, i altre aire fresc que entra per qualsevol forat de la casa. Els raigs del sol desafiaran tots els obstacles i arribaran a tocar-nos les galtes. És un bon moment per aprendre paraules boniques, o més bé saber usar- les. Estimar, somriure, respectar, tenir humilitat, o almenys ser persona. com no fa falta recordar que Nadal, és qualsevol moment , sí la dita és bona.

És bonic tenir un segell propi per segellar tota la gent que ens apropa, i tenir don de gestos i paraules per recuperar aquells que s’allunyen de nosaltres. Saber que els esperits que componen i articulen la nostra ànima ,si som amargats, ens abandonen. Ser feliços no ha de ser un somni, sinó un repte, i no podem arribar-hi sols, només ens cal bona companyia.

Cada matí observo les ones del mar quan veig a treballar, i quan torno veig el mateix mar, però no les mateixes ones. I avui més que mai estic convençut que la vida és extraordinària,  i més extraordinaris són les persones. Ho dic amb confiança perquè la gent que estimo són molts, i presumeixo de la meva fortuna. Gent que els miro al cor i dic: “aquesta gent sí,  que és bona”

Que tinguem sort , com diu Lluis Llach, a l’any nou i que trobem el què ens ha mancat en aquest, i així prendrem tot el fruit que ens pugui donar. El camí que, poc a poc, escrivim per a demà, I que esperar aquest demà valgui la pena.       (Amen)

Bones festes companys i companyes

sóc una ànima rondaire que habita aquest cos, la fusta que s'en recorda de l'àrbre el pa de cada dia, repartit entre dos. entre trossos de la vida només, sóc un tros.

Arxivat a Cultura i Societat
2 comments on “Bones festes
  1. Oriol López ha dit:

    Sí, que tinguem sort, que puguem fer realitat els nostres millors somnis i que, mentre caminem per aconseguir-ho, gaudim del camí.

  2. migrubio ha dit:

    Bones festes per tu (vosaltres) també!!!!

Els comentaris estan tancats.

Subscriviu-vos-hi gratuïtament i rebreu els nous articles al vostre correu!

RSS
RSS
A %d bloguers els agrada això: