Independence day… i alguns extraterrestres

No estàs una mica fart de com s’enganxa la gent als tòpics quan surt el tema de la independència de Catalunya? O potser el que et provoquen és un moment d’una forta hilaritat? En tot cas, crec que una assignatura pendent a la carrera de Sociologia és la de llegir el que diuen alguns al Twitter. Allà hi trobem el bo i millor d’aquesta Espanya en procés de desconstrucció ideològica, al bell mig d’un orgull carpetovetònic i la vergonya d’un imminent rescat. I què millor que algú amb qui rentar pecats que un poble que es vol reinventar i que ja n’està fart d’acceptar ordres. Vet aquí una petita mostra de sociòlegs frustrats, economistes sense calculadora, terroristes intel·lectuals i tòpics, molts tòpics. Disculpeu que faci un canvi de llengua (vull que m’entenguin i no tots coneixen els avantatges del Google Translator).

El gracioso. Ya lo tenemos aquí. Su ingenio consiste en acudir al tópico para entender el mundo. Que sí, hombre, que sí. Carlitos Valladolid: ¿sabes cuánto recaudó TV3 en su última maratón? 8.931.418 euros. ¿Sabes cuánto recaudó Intereconomía en su última maratón? 0 euros. Sólo son generosos con los insultos y eso de las causas solidarias se las sopla.

El enterado. José Manuel: puedes estar completamente seguro de que ni a un sólo club de la LFP, ni a un solo canal de televisión español, ni a un solo periódico, por muy patriotero que sea, le interesa que un club como el Barça esté fuera de la liga BBVA. No me hagas reír. Eso sí, llegado el caso, te aseguro que en Francia habrían bofetadas por ver al Barça cada domingo (te recuerdo que el Mónaco ,- sí, un estado -, juega en la liga francesa). Venga, faroles en el póquer.

 

El creyente. Y el 100% de los idiotas son idiotas, porque si tuvieran ruedas, serían bicicletas.

 

Miss topicazos. Vayamos por partes, como dijo Jack el Destripador. TV3 es la única televisión autonómica que es líder (y la pagamos los catalanes). Catalunya no tiene embajadas. Si las tuviera, ya nos abríamos refugiado en ellas para no escuchar tantas tonterías. Pero, si te gustan las embajadas, ya te invitaremos a Ferrero Rocher. En cuanto a las nóminas… es cierto. Cada día llegan oleadas de transferencias a Catalunya directamente desde el Ministerio de Hacienda. Es justo antes de que veamos unicornios en las Ramblas.

 

El bello durmiente. Pues sí, sigue durmiendo. Tus días deben ser realmente jodidos.

 

El terrorista ortográfico. A ver, Garci. No confundas la videncia con la existencia. Porque si dices que “vas a ver” a la profesora de lengua española pero luego no te marca en su “haber” porque estás en el bar, te pasa lo que te pasa. Como dijo Cela, de la misma manera que no es lo mismo estar dormido que estar durmiendo, tampoco es lo mismo estar jodido… que estar jodiendo.

Àlex

http://societatanonima.wordpress.com/

Quant a

Si aquest bloc t'agrada el pots recomanar als teus amics... i si no t'agrada, fes-ho amb els teus enemics.

Arxivat a Cultura i Societat
3 comments on “Independence day… i alguns extraterrestres
  1. Maria Boix ha dit:

    Cada dia, quan entro al twitter descobreixo que ens estimen molt i em sento tan feliç! ;(

    Quan hi va haver els incendis de l’Alt Empordà, es varen mobilitzar i era horrorós de llegir, vaig sentir tanta ràbia… hi havia tant d’odi…

  2. Tomàs ha dit:

    No sovinteixo els tweets i pel que veig em perdo moltes perles.

    El que haurem d’aguantar!!!

  3. Oriol López ha dit:

    I això anirà a més, fins que assolim la independència. No n’esperava res de millor d’elements com aquests…

Els comentaris estan tancats.

%d bloggers like this: