Joguines, ciència i tecnologia

Fa cosa ara de mig segle, les nenes i els nens podíem disposar d’unes joguines instructives que ens acostaven al món de la ciència i de la tecnologia.

En destaco especialment tres: Quimicefa, que ens acostava al laboratori de química, Electro L a l’electricitat i Aypetronic a l’electrònica.

Tenien, això sí, un biaix de gènere. A les fotografies que portaven les seves capses, es podien veure nens jugant-hi, però cap nena. Malgrat tot, estic segur que també algunes nenes van passar bones estones jugant-hi.

Oriol López

Desconegut's avatar
Quant a

M'agrada llegir i el món de la tecnologia

Arxivat a Ciència i Tecnologia

Podeu escriure el vostre comentari aquí:

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Subscriviu-vos-hi gratuïtament i rebreu els nous articles al vostre correu!

RSS
RSS