Fa cosa ara de mig segle, les nenes i els nens podíem disposar d’unes joguines instructives que ens acostaven al món de la ciència i de la tecnologia.
En destaco especialment tres: Quimicefa, que ens acostava al laboratori de química, Electro L a l’electricitat i Aypetronic a l’electrònica.
Tenien, això sí, un biaix de gènere. A les fotografies que portaven les seves capses, es podien veure nens jugant-hi, però cap nena. Malgrat tot, estic segur que també algunes nenes van passar bones estones jugant-hi.
Oriol López
Podeu escriure el vostre comentari aquí: